نوشته های گروه a-n-r
نوشته های گروه a-n-r

در این وبلاگ نوشته های انجمن نویسندگان رهیار در اختیار شما قرار خواهد گرفت.


دوست قدیمی من

 من پسری 22 ساله هستم که دوست دارم موزیک های مختلفی را گوش دهم. من در یک کلبه زندگی می کنم. روزی برای خرید آلبومی جدیدبه شهر رفتم. به آن جا که رسیدم با صحنه ی عجیبی مواجه شدم دخترکی مرموز با شنلی خوش رنگ وارد فروشگاه شد و دقیقا همان اثری که من می خواستم را مخفیانه در قسمت آلبوم های جدید گذاشت. وارد فروشگاه شدم کل آن جا را گشتم اما از آلبومی که می خواستم خبری نبود ناگهان چشمم به آلبوم آن دخترک مرموز افتاد نزدیک تر رفتم بله درست حدس زده  بودم خودش بود اما چرا دخترک آن را در این فروشگاه گذاشته بود ؟ آن اثر زیبا را خریدم به کلبه برگشتم خوب به آهنگ گوش دادم  این آلبومی بود که دوست عزیزم آیسان خوشش می آمد و من همیشه به دنبال این آلبوم بودم. روز بعد به فروشگاه رفتم در همان ساعت دخترک آلبومی دیگر که آلبوم مورد علاقه من بود را در فروشگاه گذاشت،به طرف دخترک پریدم شنل او را کنار زدم. خدای من او دوست من بود {آیسان}. بله درست است حالا که 3 سال از این ماجرا گذشته من هنوز هم با او دوست هستم و کلبه ی او دقیقا 2 کلبه با کلبه ی من فاصله دارد. ماجرای آن روز واقعا ماجرای خاطره انگیزی بود

 
نویسنده:آرسام بهبودی
 


نظرات شما عزیزان:

abbas khorshidi
ساعت14:13---28 خرداد 1392
سلام وبلاگ جالبی داری به من سر بزن تبادل لینک کن خبربده

آنا
ساعت15:10---21 خرداد 1392
سلام.آپم. حتما بیا

مینا
ساعت21:42---14 خرداد 1392
سلام وبلاگ زیبایی داری بیا برای افزایش بازدید وبلاگت به آدرس زیر ثبتش کن تا بتونم هر روز بهت سر بزنم ممنون
http://linkdunu98.rozblog.com


مینا
ساعت21:31---14 خرداد 1392
سلام وبلاگ زیبایی داری بیا برای افزایش بازدید وبلاگت به آدرس زیر ثبتش کن تا بتونم هر روز بهت سر بزنم ممنون
http://linkdunu98.rozblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید


 

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نوشته های گروه a-n-r و آدرس a-n-r.LoXBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این نیز بگذر
افسونگر عشق
هر چی تو بخوای
بازی . جک . ترول خنده دار . داستان و...
مطالب روز
تبادل لینک هوشمند
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

 

دوست قدیمی من
سوگند
زندگی یعنی...
مستانه
کوچه های زندگی
افکار پیچیده
خاطره ی پوچ
به زودی...

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 2076
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


  دریافت کد حمایت از کودکان سرطانی